Campanii ppc & administrare AdWords

Campanii ppc & administrare AdWords

Cat de multa creativitate poti indesa intr-un anunt atat de mic?

Raspunsul scurt este multa. In plus trebuie sa si functioneze. E la fel ca si salata de saptamana trecuta, continutul anuntului devine invechit. Noi stim cum sa tinem mesajul fresh in doar 70 de caractere de text. E nevoie de finete. Talent. Subtilitate.

Ce inseamna PPC

Pay Per Click (PPC) sau link-urile sponsorizate, se refera la anunturile platite care apar in dreapta si deasupra listei de rezultate in motoarele de cautare, in cazul lui Google ele se numesc AdWords.

Linkurile sponsorizate plaseaza site-ul companiei tale in cea mai aglomerata intersectie din oras, plina de clienti in cautarea produsului sau serviciului tau. Investita se face doar cand cineva da click pe anunt si ajunge pe site, astfel ai control deplin deoarece platesti per vizitator, in rest beneficiezi de vizibilitate gratuita.

La ce sa ma astept?

Campaniile PPC par simple la prima vedere, dar se complica din momentul in care incepi procesul. Daca ai degand sa integrezi publicitatea pay per click in strategia de marketing online, trebuie sa sti cum functioneaza procesul. Sau poti sa lasi in seama noastra administrarea campaniei:

  • Setarea contului
  • Organizarea campaniei si a grupurilor de anunturi
  • Analiza cuvintelor cheie
  • Crearea Anuntului, Copywriting si Testare
  • Administrarea licitatiei
  • Administrarea bugetului
  • Analiza si Raportare periodica

Un serviciu complementar, dar necesar, este dezvoltarea paginilor de aterizare (Landing pages):

  • Pagina de aterizare

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.