Definirea strategiei de optimizare a unui site

Definirea strategiei de optimizare a unui site

Este intotdeauna mai simplu si mai eficient sa luati in calcul procesul de optimizare in momentul crearii sau redesign-ului site-lui dvs. In acest cadru, o optimizare pertinenta si minutioasa presupune modificari importante in continutul si structura acestuia.

In cazul in care site-ul dvs este deja online si nu doriti, sau intampinati greutati in a efectua schimbari majore in structura lui, ramane inca posibil de obtine o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare prin introducerea pe site a unor elemente de optimizare care nu vor afecta structura sau design-ul acestuia.

Va propunem in cadrul Ghidului SEO o strategie de optimizare, constituind etapele esentiale in promovarea online a site-lui dvs.

O strategie simpla dar eficienta in promovarea site-lui dvs se poate realiza urmarind urmatoarele etape :

1. Alegerea cuvintelor cheie
2. Alegerea motoarelor de cautare si/ sau a anuarelor
3. Inregistrarea sau verificarea prezentei paginilor site-ului in indexul motoarelor de cautare sau a site-ului in baza de date a anuarelor
4. Crearea sau modificarea paginilor site-ului in functie de cuvintele cheie alese si in functie de criteriile de pertinenta ale motoarelor de cautare
5. Verificarea pozitionarii si/sau a traficului generat de motoarele de cautare
6. Marje de ameliorare pentru obtinerea unor rezultate mai bune

Fiecare din punctele mai sus mentionate va vor fi prezentate in amanunt in urmatoarele noastre publicatii.
Sursa : http://www.iseomseo.ro

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.