Estimare pret Seo si Sem

Estimare pret Seo si Sem

Cum se face o estimare de pret SEO si SEM? Care sint preturile in domeniul asta?

Cateva intrebari pe care clientii interesati de serviciile de optimizare si promovare pe motoarele de cautare le pun in momentul in care doresc estimari de pret. Impresia generala e ca SEO si SEM ca servicii au un pret standard manifestat prin pachete de preturi. Oamenii cer estimari de preturi fara a cunoaste metoda de estimare a unui pret in acest domeniu.

Hai sa vedem ce influenteaza un pret in acest domeniu si cum se estimeaza serviciile respective.

E important ca prestatorul de servicii SEO si SEM sa aiba informatii despre site, cuvinte cheie si concurenta Seo.

De ce despre site?
Pentru ca e important ca prestatorii sa evalueze situatia site-ului astfel incat sa poata emite date concrete referitoare la pret. Site-urile difera, deci e bine de vazut daca un site e deja optimizat sau nu, are nevoie de o anumita structura sau necesita optimizare offpage.

De ce trebuie sa stie despre cuvinte cheie?
E necesar ca prestatorul sa stie ce cuvinte cheie intentioneaza clientul sa foloseasca pentru a putea raporta competitivitatea site-ului si potentialul de crestere la anumite cautari.

De multe ori, cuvintele cheie oferite spre evaluare nu sint relevante site-urilor propuse sau targetului ales, ceea ce inseamna ca cei ce ofera serviciile trebuie sa caute cuvintele cheie potrivite site-ului. E important ca aceste cuvinte cheie sa fie relevante domeniului de activitate al site-ului, continutului pe care il afiseaza si targetului catre care se adreseaza.

De ce concurenta SEO?
Daca tintiti prima pagina sau primul loc pe Google e important sa evaluati concurenta. Concurenta determina analiza si strategia campaniei pe care prestatorii o vor face.

Concrentii SEO pot sugera anumite cuvinte cheie, pot determina perioada de reusita, pot stabili si evalua un pret relevant.

Cel putin aceste 3 criterii au o influenta majora asupra unor estimari de pret SEO si SEM. De aceea, e indicat sa evitati site-urile si firmele ce afiseaza preturi pe site.

Fiecare proiect in parte are propria estimare, propria analiza si deci lucrurile difera de la site la site. Nu e ok sa estimezi preturi fara sa stii site-ul, cuvintele cheie si concurenta SEO.

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.