Etape optimizarea unui site pt SEO

Etape optimizarea unui site pt SEO

Asa cum v-a fost prezentat intr-o publicatie anterioara, buna cunostere a modului de functionare al unui motor de cautare, ne va servi sa intelegem diferitele etape care trebuie urmate in procesul de optimizare al unui site internet.

Afisarea rezultatelor de catre un motor se realizeaza in urma a trei etape :

1. Extragerea din indexul motorului a paginilor continand cuvintele cautarii tastate de utilizator in formularul de cautare
2. Clasamentul rezultatelor in functie de pertinenta
3. Afisarea rezultatelor

Sursa : Google.com

In mod similar, etapele urmate in cadrul unui bun proces de optimizare trebuie sa respecte acceeasi logica :

1. Motorul foloseste un index de cautare. Prin urmare, site-ul dvs trebuie sa fie prezent in acest index. Este vorba de asa numita faza de „referentiere”. Daca site-ul dvs contine 100 de pagini, in mod ideal toate cele 100 de pagini ar trebui sa se regaseasca in indexul motorelor de cautare. Bineinteles, se pot adauga comenzi la indexare in cazul in care dvs nu doriti indexarea tuturor paginilor. Vom reveni asupra acestui subiect in urmatoarele publicatii.

2. Utilizatorul introduce un cuvant cheie in formularul de cautare. In mod normal, motorul raspunde la cerinta utilizatorului extragand din indexul sau toate paginile care contin termenul care face obiectul cautarii. Este in consecinta foarte important ca paginile site-ului dvs sa contina cuvintele cheie care descriu cel mai bine domeniul dvs de activitate. Pe scurt, daca doriti sa obtineti o buna vizibilitate pentru expresia „pensiune turistica”, este important ca paginile care doriti sa fie reactive pentru aceasta cautare sa contina, minim, aceste cuvinte.

3. Dar nu numai. Pentru aceasta expresie, Google afiseaza mai bine de 633.000. Prin urmare, aceste cuvinte ar trebui inserate nu „oriunde” pe pagina. Pentru a face ca paginile site-ului dvs sa fie mai reactive la criteriile de pertinenta ale motoarelor decat cele ale concurentilor, cuvintele cheie trebuie inserate in „zonele de maxim interes” ale paginilor web : titlu, descriere, texte, url-uri etc.

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.