Motoare de cautare vs Directoare web

Motoare de cautare vs Directoare web

Majoritatea paginilor web inscrise direct in motoarele de cautare sunt de calitate indoielnica, sau apartin incepatorilor. Nu exista garantie ca siteul tau va fi acceptat, cand va fi acceptat si ce pozitie va ocupa. Cea mai buna metoda de a fi “bagat in seama” de motoarele de cautare, este aceea de a obtine linkuri catre siteul tau de pe alte siteuri deja indexate de acele motoare.

Pentru siteurile straine exista si posibilitatea de a plati pentru indexare. In Romania inca nu exista asa ceva. Dar nu trebuie sa plangeti pentru ca pana la urma nici nu merita sa platesti pentru indexare… aceasta se va face oricum, automat, cu ajutorul unor linkuri de pe alte siteuri.

Motoare de cautare versus Directoare web
Motoarele de cautare sunt operate de scripturi, de programe software special scrise pentru acestea. Unele au editori umani, insa majoritatea folosesc procese automate bazate pe algoritmi de indexare si pozitionare.

Directoarele web sunt colectii de pagini web editate de oameni, de editori umani, sunt organizate pe categorii principale si subcategorii. Din moment ce directoarele web sunt 100% editate uman, acestea implica costuri si timpi necesari evaluarii siteurilor propuse spre acceptare.

Cand inscrii siteul in directoare web, merita sa petreci mai mult timp si sa fii atent cum o faci. De exemplu cauta cea mai buna categorie, care sa fie reprezentativa pentru siteul tau. Inainte de a propune un site catre un director web, cauta si citeste cu atentie regulamentul, ghidul, sau conditiile de acceptare. De exemplu, pentru DMOZ, puteti gasi un ghid de inscriere aici: Ghidul de inscriere in DMOZ

Inscrierea siteului
Inscrierea in motoare de cautare
Cea mai buna metoda de a fi indexat de un motor de cautare este plasarea unor linkuri catre siteul tau pe alte siteuri, indexate deja.

Interactiunea sociala si linkurile
De unde sa faci rost de linkuri?

* Creeaza continut cu care oamenii mai importanti din bransa se pot identifica, astfel incat sa ai sansa sa puna link pe siteul lor catre tine.
* Inscrie siteul in directoare web, de preferat cu transfer de PageRank si autoritate.
* Cauta siteuri similare cu al tau, din aceeasi bransa, si fa schimb de linkuri cu ele.
* Scrie articole despre subiectele tratate de siteul tau si plaseaza-le pe alte siteuri, care iti vor oferi linkuri catre siteul tau drept rasplata pentru publicarea articolelor. De obicei, este bine sa scrieti articole originale si unice, special pentru aceste siteuri.
* Scrieti comunicate de presa, distribuiti-le agentiilor de presa sau siteurilor specializate, care la randul lor va vor aduce cateva linkuri in plus.
* Participati activ in forumuri si alte comunitati care va ofera posibilitatea sa aveti o semnatura cu link. Nu uitati totusi sa participati activ la acea comunitate, nu va multumiti doar cu obtinerea unor linkuri si atat.
* Cumparati linkuri pe siteuri de calitate, sau inchiriati spatiu de publicitate.
* Faceti donatii de caritate in schimbul unor linkuri
* Oameni interesati de subiectele atinse de tine pe site, vor pune link catre siteul tau si fara sa ceri asta. De obicei, aici incepe batalia SEO si de multe ori aici se decide daca pierzi sau castigi pe pietele competitive.

De retinut este faptul ca, cu cat este mai usor un link de obtinut, cu atat mai putin motoarele de cautare il vor lua in seama. Facandu-i pe altii sa vorbeasca despre tine si mai mult de atat, sa puna linkuri spre tine, reprezinta oul de aur in seo dupa care umblam toti.

Succes!

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.