Optimizare cu ajutorul review-rilor

Optimizare cu ajutorul review-rilor

O ‘mica’ strategie generala pentru un SEO mai de succes

In baza activitatilor mele in internet, am avut posibilitatea sa studiez pe termen indelungat comportamentul utilizatorilor in motoarele de cautare cat si pozitionarea unui domeniu in rankul rezultatelor afisate dupa o cautare efectuata de acestia.

O mica statistica (inoficiala) a comportamentului utilizatorului la afisarea rezultatelor motoarelor de cautare:

* 100% dintre utilizatori, percep imediat rezultatele afisate pe locurile #1 – #4 afisate de un motor de cautare
* 70% dintre utilizatori ofera un review listarilor de pe locurile #5 – #10.
* doar 30% dintre utilizatori acceseaza pagina a doua a rezultatleor afisate (locurile #11 – #20).
* mai putin de 10% dintre utilizatorii motoarelor de cautare trec de pagina a doua catre rezultatele de pe locurile #21 si mai departe.

Multe site-uri detin un review negativ din partea utilizatorilor, review oferit de acestia in baza informatiilor gasite sau listate pe acel site. Daca am reusi sa plasam listarile cu review negativ pe paginile #3, #10, etc. – 90% dintre utilizatorii unui motor de cautare nu vor mai vedea acestea, accesand site-ul tau inca de pe primele #1-#2 pagini a rezultatelor oferite de acel motor de cautare.

Va trebui sa tinem cont de aceste statistici atunci cand creem pagini noi la un domeniu. Informatiile listate pe aceste pagini trebuie sa corespunda 110% cu nisa in care numele domeniului se incadreaza cel mai adecvat – astfel site-ul va primi un review pozitiv si va fi listat printre primele rezultate dintr-un motor de cautare. Google practica acest demers de catva timp, si bine inteles, cu un succes foarte mare – utilizatorii sunt cei care hotarasc soarta site-ului tau – daca informatia cautata de acesta si propagata de tine ca fiind pe alcel site se gaseste acolo si este actuala, primesti un review pozitiv, daca ‘minti’ si acesta gaseste la tine pe site doar reclame si nicidecum informatiile adecvate, risti sa te regasesti pe paginile #150 – #300, acolo unde nimeni nu te mai viziteaza.

Daca reusim sa ‘trecem’ paginile noastre cu un review negativ de pe pagina #1 pe pagina #2 a listarilor, asa transformam reclama ‘negativa’ in reclama ‘pozitiva’, lucru care duce fara doar si poate la vanzarea mai multor produse si servicii prin intermediul site-ului nostru dar si la ridicarea substantiala a vizitatorilor domeniului.

Mult succes

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.