Optimizare pentru Google

Optimizare pentru Google

In cazul inca care doriti un proces de optimizare pentru Google, ar trebui sa tineti cont de cateva reglementari stipulate in brevetul Google. Tineti cont de geolocatia IP-ului, ce cuvinte cheie folositi pentru a duce vizitatori, cum creati continutul optimizat si nu in ultimul rand, procesul de inscriere in directoare web. Toate aceste articole SEO va pot ajuta pentru o mai buna pozitionare in motorul de cautatre Google …si nu numai, la cautari dupa cuvinte cheie.

Factori importanti de optimizarea pentru Google:

  • varsta domeniului Web
  • numele domeniului
  • link-urile ce trimit catre site (IBL – backlinks) si evident calitatea lor
  • continutul pe care acesta il ofera vizitatorilor
  • etichetarea domeniului de activitate (prin inscrierea in DMOZ)
  • gazduirea domeniului

Varsta domeniului Web

Google acorda o importanta marita site-urilor vechi si stabile. Increderea datorata lor e evidenta, ele iesind bine la cautarile pe motoarele de cautare dupa cuvinte cheie specifice. Asta in cazul in care acestea sint optimizate pentru Google corespunzator.

Numele domeniului

Puteti alege nume de domeniu cuvinte cheie, astfel incat sa facilitati rezultate corespunzatoare pentru domeniul de activitate pe care site-ul il propune spre vizualizare.

IBL – backlinks

Link-urile catre site-ul dumneavoastra trebuie sa aibe relevanta domeniului pe care il privinta. Link-urile din partea site-urilor cu vechime sint importante. Ele putand redirectiona trafic si creste Page rank-ul site-ului.

Continutul

Creati continut unic, calitativ si cantitativ. Google cauta site-uri care isi fac periodic actuaizari si care detin continut bogat.
Nu incercati sa faceti clone site-urilor dumneavoastra. Continutul duplicat e penalizat si riscati scaderea de pagini in indexul motorului de cautare.

Inscrierea in DMOZ

Inscrierea in ODP va faciliteaza etichetarea virtuala a site-ului, in care acesta este acceptat intr-o categorie cu relevanta domeniului de activitate si va creste numarul de link-uri catre site cu domenii web ce au relevanta.

Odata acceptati in DMOZ, la o anumita perioada Directorul Google actualizeaza link-urile in propria baza de date, ceea ce inseamna ca site-ul va avea un castig de cauza (daca este facuta o optimizare eficienta) primind IBL-uri, Page Rank si o pozitionare mai buna la cautari dupa cuvinte cheie specifice.

Gazduirea domeniului

Locatia geografica a site-ului are repercursiuni asupra rezultatelor la cautari.
Un site gazduit in SUA, spre exemplu, va avea mai multi vizitatori non regionali, pe cand pentru un site gazduit in România tinta principala sint vizitatorii români.

Versiunea autohtona a Google ofera optiunea de cautare dupa pagini cu continut românesc (folosind sau bifand optiunea “pagini scrise în limba românã”) sau pentru cele gazduite in România (folosind sau bifand optiunea “pagini din România”).

In functie de interesul domeniului pe care il prezinta site-ul (regional {România, spre exemplu} sau non regional) puteti alege un pachet de gazduire web.

Toate aceste elemente permit o optimizare pentru Google care poate aduce beneficii detinatorilor de site-uri Web.

Articolele SEO realizate pe acest site, va pot orienta corect catre o alegere ce ar putea aduce o pozitionare mai buna pentru site-ul dumneavoastra.

2 Comments

  • Reply

    RaduReplied on 27/09/2011

    Acestea sunt notiuni de baza insa pentru cineva care este nou in seo sau vrea sa detina un website trebuiesc informatii mai in detaliu!

  • Reply

    AndreiReplied on 30/09/2011

    Radu nimeni nu iti da pas cu pas cum sa faci totul cap coada noi dam doar impulsurile si de aici trebuie fiecare sa isi bata si el capul pentru ca si noi le punem la munca si prin teste investim si niste bani pentru a efectua anumite teste de seo

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.