Optimizare web

Optimizare web

Ce inseamna optimizare web ( SEO )
SEO – Search Engine Optimization – este o abreviere pentru Optimizare pentru Motoare de Cautare. SEO este o forma de marketing online. SEO este procedeul de a face o pagina web si continutul sau sa fie cat mai relevante, atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru vizitatorii interesati de profilul siteului dumneavoastra. SEO este o unealta de marketing relativ recenta, care, pusa corect in practica, va ajuta sa ii transformati pe vizitatorii siteului dumneavoastra in clienti.

De ce este necesara optimizarea unei pagini web
Optimizarea si strategiile de plasare pe o pozitie cat mai buna in rezultatele afisate de motoarele de cautare au devenit o conditie de baza pentru proprietarii de siteuri. Tot mai multe pagini utilizeaza procedee de SEO pentru a fi competitive, deoarece motoarele de cautare, in urma aplicarii procedurilor de optimizare web, va pot oferi un trafic mare de utilizatori targetati pentru paginile respective. Este vorba despre asa numitul “trafic de calitate”.
Lipsa optimizarii paginii dumneavoastra va face ca numarul de vizitatori sa fie mic, iar dumneavoastra aproape necunoscuti.
Optimizarea va creste numarul de vizitatori printr-o buna pozitionare in rezultatele afisate de un motor de cautare.
Cu cat pozitionarea dumneavoastra este mai buna, cu atat mai mult cresc sansele de a fi gasiti de vizitatori mai repede si sa aveti mai multi utilizatori.
Este o practica comuna pentru utilizatorii de Internet sa nu caute prin multe pagini, ci sa intre doar pe primele pagini in care li se afiseaza rezultatele de catre un motor de cautare. Statisticile arata ca majoritatea utilizatorior de Internet nu trec de a 3-a pagina cu listari.

Servicii de Optimizare Web – Cel mai important pas pentru Promovare Web
De ce serviciile de optimziare web reprezinta primul si cel mai important pas in promovarea siteului dumneavoastra? Raspunsul la aceasta intrebare este extrem de simplu. Dupa cum probabil ati aflat, motoarele de cautare aduc vizitatori pe care ii intereseaza oferta dumneavoastra. Pentru un vizitator care este deja in cautarea produsului sau serviciului pe care dumneavoastra il oferiti, suscitarea interesului printr-un mesaj cat mai relevant nu mai este o conditie de baza. Un vizitator targhetat este deja dispus sa acorde atentie mesajului dumneavoastra publicitar. Daca mesajul dumneavoastra este clar, sansele ca vizitatorul sa se transforme in client sunt incontestabil mai mari decat in cazul in care mesajul publicitar este publicat fara o analiza prealabila temeinica si, mai ales, afisat in locuri nepotrivite.

Beneficiile procedeului de Optimizare Web
Optimizarea web va ajuta sa va asigurati ca siteul dumneavoastra este accesibil motoarelor de cautare si ca sansele pentru a va creste traficul si implicit profitul, vor creste.
Optimizarea unei pagini web include adaptarea textului din pagini (precum head-urile si subtitlurile), alegerea celor mai potrivite cuvinte-cheie pentru meta tagurile unei pagini, insa si multe alte lucruri. Optimizarea profesionala si etica ajuta un site sa castige pozitii de top pentru cautari bazate pe cuvinte sau fraze cheie care definesc profilul siteului dumneavoastra.

Avantaje SEO
Spre deosebire de metodele de marketing traditionale, serviciile de optimizare web au trei atuu-uri imbatabile. In primul rand, vizitatorul nu este “agresat” de mesajul dumneavoastra publicitar. Si, in mod sigur, interesul unui vizitator nu poate fi suscitat printr-un mesaj obositor, de care nu mai poate scapa. Probabil, nu de putine ori, ati fost si dumneavoastra neplacut surprins,poate chiar iritat de aparitia unor mesaje publicitare care va impiedicau parcurgerea normala a anumitor pagini de web. Iar pentru ca atentia dumneavoastra era indreptata asupra altor lucruri, acel mesaj publicitar nu v-a facut sa cumparati produsul/serviciul propus. In al doilea rand, vizitatorul insusi este cel care va cauta, pentru ca este direct interesat. Utilizatorul de internet va acceseaza siteul din propria vointa si nu pentru ca a fost redirectionat catre pagina dumneavoastra sau a dat click din greseala pe un banner publicitar.
Un vizitator interesat este motivat sa va acceseze siteul si sa va analizeze oferta, fata de un user intrat din simpla curiozitate sau din pura intamplare.
Iar in al treilea rand, insa nu in ultimul ca importanta, trebuie subliniat un lucru esential: un serviciu de optimizare web profesional si etic, care nu va pune in pericol siteul, are nevoie de un buget mult mai mic decat o campanie de promovare traditionala.

There are no comments yet...

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.