SEO Brand Building & Marketing Online

SEO Brand Building & Marketing Online

SEO Brand Building & Marketing

SEO Brand Building

In ziua de azi este mai dificil de crearea unei strategii seo de link building.
Strategiile SEO de Link Building in 2013 trebuie facute pe termen lung.
In discutiile anterioare am discutat despre modul in care Google Pinguin & Google EMD va afecta site-urile cu link bulding cu autoritate scazuta si intr-un mod agresiv, am propus diferite strategii de link building ce au fost testate de mai multe companii din Romania cat si din strainatate ce au dat rezultate pozitive.

Multa lume nu stie ce sa faca in viitor daca sa isi achizitioneze un domeniu, Brand vs Keywords Domain.
Dupa analizele efectuate in decursul ultimului an compania Google a inceput sa elimine din Top domeniile ce fac abuz de keywords in domeniu web.

Daca nu stiti ce domeniu sa va achizitionati cel mai bun mod este Brand + Keywords + aleatoriu (optional), in acest mod nu va mai interveni Google EMD.

Link Building-ul trebuie efectuat atat pe Brand cat si pe diverse cuvinte cheie pentru care doriti sa va promovati afacerea.

Cantitatea de link building se stabileste in functie de vechimea domeniu-lui si cantitatea de link-uri care vin spre site in momentul analizei.

Aceasta metoda de promovare este mai dificila fata de vechile metode de promovare, din 2012 Google sa ofere prioritate site-urilor ce sunt optimizate pe partea de on-page.
Pana in 2012 baza era off-page era baza dar Google a decis sa elimine pe cat posibil SPAM de Link Building si sa axat mai mult pe calitatea pagini (on-page).

Unul din cei mai importanti factori la partea de on-page este continutul de calitate urmat de alte etape seo on-page.

One Comment

  • Reply

    DanaReplied on 23/07/2013

    Mi se pare cea mai buna varianta pentru a avea o afacere profitabila in mediul online

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2010 - 2015 4SEO. All rights reserved.